Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9675
Назва: Організація і методика обліку розрахункових операцій на підприємстві
Автори: Дем'янишина, Олеся Андріївна
Ключові слова: концепція організації обліку;
облікова політика;
розрахункові операції;
постачальники та підрядники;
розрахунки за виплатами працівникам;
інформаційна система.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Дем’янишина О. А. Організація і методика обліку розрахункових операцій на підприємстві / О.А. Дем’янишина // Науковий журнал «Економічні горизонти». – 2018. – № 2(5). – С. 69-75
Серія/номер: УДК;657.28
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається механізм організації облікового процесу та його впливу на формування повної облікової інформації і прийняття ефективних управлінських рішень. Досліджено наукові підходи до визначення терміну «організація обліку» та на основі їх узагальнення сформовано авторське визначення. Виявлено, що без досконалої організації бухгалтерського обліку розрахункових операцій є неможливим досягнення позитивних результатів діяльності. Встановлено, що організація обліку це творчий процес на певному підприємстві чи організації й значною мірою визначається його специфікою: обсягами господарської діяльності, рівнем механізації та автоматизації облікових процесів, наявністю висококваліфікованих облікових кадрів, системою управління, звітністю та її періодичністю. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення організації та методики обліку і посилення контролю за станом розрахунків на рівні окремих підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9675
ISSN: 2616-5236
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demianyshyba_140677-301200-1-SM.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.