Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9755
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІ
Автори: Безлюдна, Наталія Валентинівна
Ключові слова: професійна компетентність, учитель початкової школи, інтерактивні форми проведення занять,кейс-стаді, технологія, освітній процес, професійна діяльність, заклад вищої педагогічної освіти
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 373.3 – 057.87;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі використання методу кейс-стаді, окреслено вимоги до сучасних учителів початкової школи, , розглянуто структуру професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи та її складові, розкрито необхідність застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи, проаналізовано основні напрямки досліджень науковців з приводу застосування методу кейс-стаді для навчання майбутніх учителів початкової школи, дано визначення методу кейс-стаді, описано типи кейсів, наведено приклади використовуваних кейсів в процесі навчання майбутніх учителів початкової школи, окреслено перспективи подальших досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9755
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК.pdf220,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.