Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 59.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018МІСЦЕ І ЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИЗМУ» В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ З ТУРИЗМУСлатвінська, Леся Анатоліївна
2017Формування ринку землі як складник ефективного розвитку аграрного сектора економіки України та збалансованості інтересів учасників аграрного ринкуКірдан, Олександр Петрович
2018Політика імпортозаміщення як складник державного регулювання продовольчої безпеки УкраїниКірдан, Олександр Петрович
2018Особливості використання комплексу маркетингу та його концепцій на підприємствах готельного бізнесуКирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна
2017Экономический аспект рекреационной функции экскурсионной деятельностиСлатвінська, Леся Анатоліївна
2017-09-26Маркетингова політика комунікацій у фармаціїАвтомеєнко, Артем Андрійович; Гарматюк, Олена Валентинівна
2017Принципи формування доходів місцевих бюджетів в умовах децентралізаціїВінницька, Оксана Анатоліївна; Бержанір, Інна Анатоліївна
2018ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТРАХОВИКІВ ЗІ СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯГарматюк, Олена Валентинівна; Мельничук, Юлія Миколаївна
2017Маркетинговий аналіз стратегічної конкурентоспроможності вищих навчальних закладів регіонуБілошкурська, Наталія Володимирівна; Білошкурський, Микола Васильович; Кравченко, Роман Олегович
2018-12-01Маркетингова політика комунікацій у банкуКороль, Інна Володимирівна; Подзігун, Світлана Миколаївна