Abstract:
У статті розглянуто основні функції педагогічного стимулювання, досліджено умови та можливості різних методів проектної діяльності для стимулювання інтелектуальної діяльності учнів. Проаналізовано методи проектування, передбачені програмою трудового навчання, та описана методика застосування методів: дизайн-аналіз, морфологічний аналіз, метод Дельфі, функціонально-вартісний аналіз, метод «чорної скриньки», метод часових обмежень, з метою активізації інтелектуальної діяльності студентів.
Description:
Нагайчук О.В. Стимулювання інтелектуальної активності учнів на уроках трудового навчання / О. В. Нагайчук // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак та ін. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. – С.114-117.