Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончарук, Валентина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2019-06-18T08:44:34Z | |
dc.date.available | 2019-06-18T08:44:34Z | |
dc.date.issued | 2019-02-01 | |
dc.identifier.citation | Гончарук В. А. Сутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1–2 лютого 2019 року).– К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – Ч. 2. – С. 55–58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10765 | |
dc.description.abstract | Нову генерацію молодого покоління українців зможе підготувати вчитель-філолог, у якого будуть сформовані необхідні для цього професійні компетентності, і в першу чергу, культурологічна (в її основі – етнокультурна) компетентність. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.011.3-051 | |
dc.subject | етнокультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | сутність етнокультурної компетентності | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | зміст етнокультурної компетентності | uk_UA |
dc.title | Сутність і зміст етнокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |