dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T08:46:59Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T08:46:59Z |
|
dc.date.issued |
2019-03-17 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук В. А. Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. І. – С. 78–82. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10771 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні перед вищою освітою постає важливе завдання – підвищення рівня професіоналізму майбутнього педагога в поєднанні із загальною культурою. Його розв’язання передбачає насамперед різнобічний особистісний розвиток майбутнього вчителя, формування гуманістичної педагогічної позиції на основі єдності професійної, суспільно-економічної й культурологічної підготовки.
Відповідно професійна підготовка вчителів-філологів, у процесі якої формуватиметься їх етнокультурна компетентність, стає одним із провідних пріоритетів освітньої політики держави. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ГО «Південна фундація педагогіки» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39 |
|
dc.subject |
етнокультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
етнокультура |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка вчителів-філологів |
uk_UA |
dc.subject |
культурологічна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |