00 DSpace/Manakin Repository

Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарук, Валентина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:46:59Z
dc.date.available 2019-06-18T08:46:59Z
dc.date.issued 2019-03-17
dc.identifier.citation Гончарук В. А. Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя // Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 березня 2019 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. І. – С. 78–82. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10771
dc.description.abstract Сьогодні перед вищою освітою постає важливе завдання – підвищення рівня професіоналізму майбутнього педагога в поєднанні із загальною культурою. Його розв’язання передбачає насамперед різнобічний особистісний розвиток майбутнього вчителя, формування гуманістичної педагогічної позиції на основі єдності професійної, суспільно-економічної й культурологічної підготовки. Відповідно професійна підготовка вчителів-філологів, у процесі якої формуватиметься їх етнокультурна компетентність, стає одним із провідних пріоритетів освітньої політики держави. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ГО «Південна фундація педагогіки» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:373.011.3-051]:39
dc.subject етнокультурна компетентність uk_UA
dc.subject етнокультура uk_UA
dc.subject професійна підготовка вчителів-філологів uk_UA
dc.subject культурологічна підготовка uk_UA
dc.title Особливості формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу