Abstract:
У статті розкривається актуальне питання формування професійного потенціалу педагога. Метою роботи є акцентуація широкої педагогічної спільноти до потреб формування професійного потенціалу педагога на основі його наступної практичної діяльності у руслі вивчення й впровадження передового педагогічного досвіду. Крім загальної характеристики, охарактеризовано специфіку формування професійного потенціалу в системі внутрішньоорганізаційного навчання в загальноосвітній школі. Основу дослідження становлять охарактеризовані властивості професійного потенціалу педагога, що розкривають необхідні для інтенсифікації освіти тенденції. Основними результатами роботи визначено сучасні умови, в яких передовий педагогічний досвід, виступаючи здатністю до самовиховання та вміння педагога працювати над собою, стає підгрунтям у формуванні його професійного потенціалу.