00 DSpace/Manakin Repository

Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарук, Валентина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2019-09-13T04:24:16Z
dc.date.available 2019-09-13T04:24:16Z
dc.date.issued 2019-07-21
dc.identifier.citation Гончарук В. А. Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі. Перспективи розвитку сучасної науки: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20–21 липня 2019 року. К.: МЦНД, 2019. С. 42–44. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11076
dc.description.abstract У шкільному курсі української літератури (розділ «Усна народна творчість») важливе місце має належати аналізу національно-культурних компонентів або т. зв. етнокультурознавчої лексики. У 5-му класі учні ознайомлюються з малими жанрами фольклору (тема «Прислів’я та приказки»). У цій темі розглядаються народні уявлення про довколишній світ та його оцінка у прислів’ях і приказках, показується краса слова і мудрість нашого народу. Вчителю належить так організувати роботу на уроці з вивчення прислів’їв і приказок, щоб учні усвідомили необхідність їх вивчення, записування від інших людей, розуміння їх значення, а також збагачували ними своє мовлення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МЦНД uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;005
dc.subject прислів'я uk_UA
dc.subject приказки uk_UA
dc.subject уроки української літератури uk_UA
dc.subject школа uk_UA
dc.title Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу