dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-13T04:24:16Z |
|
dc.date.available |
2019-09-13T04:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2019-07-21 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук В. А. Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі. Перспективи розвитку сучасної науки: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20–21 липня 2019 року. К.: МЦНД, 2019. С. 42–44. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11076 |
|
dc.description.abstract |
У шкільному курсі української літератури (розділ «Усна народна творчість») важливе місце має належати аналізу національно-культурних компонентів або т. зв. етнокультурознавчої лексики. У 5-му класі учні ознайомлюються з малими жанрами фольклору (тема «Прислів’я та приказки»). У цій темі розглядаються народні уявлення про довколишній світ та його оцінка у прислів’ях і приказках, показується краса слова і мудрість нашого народу. Вчителю належить так організувати роботу на уроці з вивчення прислів’їв і приказок, щоб учні усвідомили необхідність їх вивчення, записування від інших людей, розуміння їх значення, а також збагачували ними своє мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
МЦНД |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;005 |
|
dc.subject |
прислів'я |
uk_UA |
dc.subject |
приказки |
uk_UA |
dc.subject |
уроки української літератури |
uk_UA |
dc.subject |
школа |
uk_UA |
dc.title |
Вивчення прислів’їв і приказок на уроках української літератури у школі |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |