dc.contributor.author |
Криворотенко, Анастасія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-19T09:08:59Z |
|
dc.date.available |
2019-09-19T09:08:59Z |
|
dc.date.issued |
2019-04-19 |
|
dc.identifier.citation |
Криворотенко А. Ю. Реалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 19 квітня 2019 р. / ред. кол.: Л. М. Андрощук (гол. ред.), І. Г. Терешко, С. В. Куценко (відпов. ред.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С. 36-39. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11092 |
|
dc.description.abstract |
У статті описано сутність творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії. Виокремлено педагогічну складову творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Розкрито мету і завдання хореографічної освіти дітей. Розглянуто танцювально-рухові імпровізаційні техніки, що можуть використовуватися у процесі педагогічної діяльності. Здійснено аналіз досвіду застосування вправ імпровізаційного характеру на хореографічних заняттях із дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
творча індивідуальність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель хореографії |
uk_UA |
dc.subject |
мета хореографічної освіти дітей |
uk_UA |
dc.subject |
завдання хореографічної освіти дітей |
uk_UA |
dc.subject |
танцювально-рухові імпровізаційні техніки |
uk_UA |
dc.subject |
заняття-подорожі |
uk_UA |
dc.title |
Реалізація педагогічної складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |