DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ

Show simple item record

dc.contributor.author Сизоненко, Вікторія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2019-09-20T06:41:49Z
dc.date.available 2019-09-20T06:41:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 2307-4922
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094
dc.description.abstract Розвиток конкретної дитини кваліфікується як мета, результат і головний критерій педагогічної діяльності. На формуючому етапі наших досліджень був розроблений комплекс прийомів виховання наполегливості і впевненості в собі у дітей 6–10-річного віку, які базуються на розумінні того, що ці якості є базовою характеристикою особистості. Хореографічне мистецтво – це один з видів художньо-творчої діяльності, за допомогою якого відображається внутрішній світ дитини. Хореографічна діяльність сприяє формуванню морально-вольових якостей учнів через правильно організовану навчально-виховну діяльність на уроці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.037:793.3(07)
dc.subject впевненість uk_UA
dc.subject наполегливість uk_UA
dc.subject хореографія uk_UA
dc.subject хореографічне мистецтво uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні умови uk_UA
dc.subject виховання uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account