dc.contributor.author |
Сизоненко, Вікторія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-20T06:41:49Z |
|
dc.date.available |
2019-09-20T06:41:49Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.issn |
2307-4922 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11094 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток конкретної дитини кваліфікується як мета, результат і
головний критерій педагогічної діяльності. На формуючому етапі наших
досліджень був розроблений комплекс прийомів виховання наполегливості і
впевненості в собі у дітей 6–10-річного віку, які базуються на розумінні
того, що ці якості є базовою характеристикою особистості.
Хореографічне мистецтво – це один з видів художньо-творчої діяльності,
за допомогою якого відображається внутрішній світ дитини.
Хореографічна діяльність сприяє формуванню морально-вольових якостей
учнів через правильно організовану навчально-виховну діяльність на уроці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Візаві |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.037:793.3(07) |
|
dc.subject |
впевненість |
uk_UA |
dc.subject |
наполегливість |
uk_UA |
dc.subject |
хореографія |
uk_UA |
dc.subject |
хореографічне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ І ВПЕВНЕНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХОРЕОГРАФІЄЮ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |