dc.contributor.author |
Бикова, Ольга Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-20T06:43:07Z |
|
dc.date.available |
2019-09-20T06:43:07Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Бикова О. В. Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект. Актуальні питання мистецької освіти та виховання: зб. наук. пр. Сумського держ. пед. ун-ту ім. А. С. Макренка. Суми, 2015. Вип. 1–2 (5–6). 300 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-473-190-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичний аналіз наукових джерел та уточнено сутність поняття: «творчі здібності» як стійкі індивідуально-психологічні властивості особистості, що є необхідною внутрішньою умовою її успішної діяльності. Розглянуто спеціальні здібності вчителів, зокрема: біології, математики, хімії, вчителя-філолога, перцептивні здібності студентів технологічних університетів, та творчі здібності майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Автор виокремлює основні структурні елементи творчих здібностей студентів зазначених спеціальностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВВП «Мрія» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.036:159.954 |
|
dc.subject |
творчі здібності учнів |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі музики, хореографії |
uk_UA |
dc.subject |
структурні компоненти творчих здібностей |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальні здібності |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |