Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бикова, Ольга Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2019-09-20T06:43:07Z | |
dc.date.available | 2019-09-20T06:43:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бикова О. В. Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект. Актуальні питання мистецької освіти та виховання: зб. наук. пр. Сумського держ. пед. ун-ту ім. А. С. Макренка. Суми, 2015. Вип. 1–2 (5–6). 300 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-473-190-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11097 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено теоретичний аналіз наукових джерел та уточнено сутність поняття: «творчі здібності» як стійкі індивідуально-психологічні властивості особистості, що є необхідною внутрішньою умовою її успішної діяльності. Розглянуто спеціальні здібності вчителів, зокрема: біології, математики, хімії, вчителя-філолога, перцептивні здібності студентів технологічних університетів, та творчі здібності майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Автор виокремлює основні структурні елементи творчих здібностей студентів зазначених спеціальностей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ВВП «Мрія» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.036:159.954 | |
dc.subject | творчі здібності учнів | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі музики, хореографії | uk_UA |
dc.subject | структурні компоненти творчих здібностей | uk_UA |
dc.subject | спеціальні здібності | uk_UA |
dc.title | Аналіз дослідження проблеми розвитку творчих здібностей: теоретичний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |