DSpace Repository

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ НА УРОКАХ ХІМІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Совгіра, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2019-10-24T08:03:26Z
dc.date.available 2019-10-24T08:03:26Z
dc.date.issued 2019-10
dc.identifier.isbn 978-966-1569-43
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11128
dc.description.abstract Формування екологічної компетентності учнів з порушенням слуху зумов лено особливостями їх пізнавальної та мовленнєвої діяльності. Різні її компоненти більш успішно формуються з допомогою різних засобів і методичних прийомів. так, когнітивний компонент (хімічні знання і екологічні уявлення) краще усвідомлюються за допомогою прийомів інтелектуальної діяльності, залучення засобів наочності; емоційно-діяльнісний компонент (грамотне поводження з різними речовинами і матеріалами, вибір професій екологічного спрямування, усвідомлене, дбайливе ставлення до природи, розуміння необхідності здорового способу життя) сприймається і усвідомлюється школярами досить переконливо в процесі прикладних практичних занять, дослідницької проект- ної діяльності; особистісно-ціннісний компонент формується в учнів завдяки використанню в процесі навчання як словесної, так і жестової мови, завдяки збагаченню словникового запасу новими конструкціями екологічного спрямування, формуванню позитивної оцінки життєвих перспектив. uk_UA
dc.publisher Вінниченко М.Д. uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378:(5+001):330.34.014](477)](06)
dc.subject екологічна освіта uk_UA
dc.subject порушення слуху uk_UA
dc.subject урок uk_UA
dc.subject хімія uk_UA
dc.title ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ НА УРОКАХ ХІМІЇ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account