00 DSpace/Manakin Repository

ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ В ШКОЛІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Душечкіна, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2019-10-25T04:59:47Z
dc.date.available 2019-10-25T04:59:47Z
dc.date.issued 2019-10
dc.identifier.isbn 978-966-1569
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11131
dc.description.abstract Швидкі темпи розвитку технічного прогресу змушують систему шкільної освіти готувати нове покоління людей до життя в умовах, які, ще відсутні, а також до рішення завдань, які ще не сформульовані. Відповідно людям необхідно більш глибоке пізнання навколишнього світу, постійне відкриття будь-яких нових процесів та властивостей. І саме освіта передбачає модернізацію змісту шкільної освіти, переорієнтацію цілей навчання, перебудову її структури, впровадження нових технологій, інтеграцію хімічних знань, формування цілісних уявлень про природу. Новий Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, що запроваджено в освітній простір, виконує функцію інструменту модернізації освіти. Отже, виникла необхідність розглянути сутність діяльнісного підходу та шляхи його реалізації в навчальний процес при викладанні дисциплін природничого циклу, а саме розглянути як буде спрямована професійна діяльність вчителя, які прийоми і методи стануть пріоритетними та як реалізація даного підходу відобразиться на навчальній діяльності учнів. uk_UA
dc.publisher Вінниченко М.Д. uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378:(5+001):330.34.014](477)](06)
dc.subject проблемний метод uk_UA
dc.subject Державний стандарт uk_UA
dc.subject уроки uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ В ШКОЛІ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу