00 DSpace/Manakin Repository

СУТНІСТЬ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ХІМІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Душечкіна, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Подзерей, Роман Вікторович
dc.date.accessioned 2019-11-20T07:14:00Z
dc.date.available 2019-11-20T07:14:00Z
dc.date.issued 2019-02
dc.identifier.citation При застосуванні діяльнісного підходу в якості активного творчого начала виступає людина. Саме через взаємодію з зовнішнім середовищем, через діяльність і в процесі діяльності вона саморозвивається і зміцнює становлення свідомості і своєї особистості в цілому. Отже, виникла необхідність розглянути сутність діяльнісного підходу та шляхи його реалізації в навчальний процес при викладанні хімії, а саме розглянути як буде спрямована професійна діяльність вчителя, які прийоми і методи стануть пріоритетними та як реалізація даного підходу вплине на навчальну діяльність учнів. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-2989-96-0
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11179
dc.description.abstract Реалізація положень Державної національної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Національної доктрини розвитку освіти, Законів України про освіту передбачає забезпечення інтелектуального та творчого розвитку школярів, найповніше розкриття їх здібностей та задоволення різноманітних освітніх потреб. Розв’язання цих завдань потребує подальшого вдосконалення змісту та методів навчання, форм організації пізнавальної діяльності учнів, які б ґрунтувалися на гуманістичних принципах і сприяли б формуванню та розвитку особистості учня. uk_UA
dc.publisher Сімон uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;54(072)(09)(092).001
dc.subject хімія uk_UA
dc.subject діяльнісний підхід uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.title СУТНІСТЬ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ХІМІЇ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу