Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Душечкіна, Наталія Юріївна | |
dc.contributor.author | Подзерей, Роман Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T07:14:00Z | |
dc.date.available | 2019-11-20T07:14:00Z | |
dc.date.issued | 2019-02 | |
dc.identifier.citation | При застосуванні діяльнісного підходу в якості активного творчого начала виступає людина. Саме через взаємодію з зовнішнім середовищем, через діяльність і в процесі діяльності вона саморозвивається і зміцнює становлення свідомості і своєї особистості в цілому. Отже, виникла необхідність розглянути сутність діяльнісного підходу та шляхи його реалізації в навчальний процес при викладанні хімії, а саме розглянути як буде спрямована професійна діяльність вчителя, які прийоми і методи стануть пріоритетними та як реалізація даного підходу вплине на навчальну діяльність учнів. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-2989-96-0 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11179 | |
dc.description.abstract | Реалізація положень Державної національної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Національної доктрини розвитку освіти, Законів України про освіту передбачає забезпечення інтелектуального та творчого розвитку школярів, найповніше розкриття їх здібностей та задоволення різноманітних освітніх потреб. Розв’язання цих завдань потребує подальшого вдосконалення змісту та методів навчання, форм організації пізнавальної діяльності учнів, які б ґрунтувалися на гуманістичних принципах і сприяли б формуванню та розвитку особистості учня. | uk_UA |
dc.publisher | Сімон | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;54(072)(09)(092).001 | |
dc.subject | хімія | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.title | СУТНІСТЬ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ХІМІЇ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |