00 DSpace/Manakin Repository

Marketing component of higher education institutions competitiveness

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білошкурська, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Білошкурський, Микола Васильович
dc.date.accessioned 2019-11-20T12:43:22Z
dc.date.available 2019-11-20T12:43:22Z
dc.date.issued 2019-10-16
dc.identifier.citation Biloshkurska N. V., Biloshkurskyi M. V. Marketing component of higher education institutions competitiveness. Modern problems of economy: materials of the IX International scientific and practical conference (Kiev, October 16 2019 y.). К.: NАU, 2019. P. 192-195. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11227
dc.description.abstract The authors investigated the peculiarities of marketing component of higher education institutions competitiveness formation. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher NАU uk_UA
dc.relation.ispartofseries UDC;338.242
dc.subject higher education institutions uk_UA
dc.subject marketing and service management uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.title Marketing component of higher education institutions competitiveness uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу