dc.contributor.author |
Андрощук, Людмила Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-20T13:49:11Z |
|
dc.date.available |
2019-11-20T13:49:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип.2(20)/ МОН України. Уманський держ пед.ун-т імені Павла Тичини ; [гол. ред. І.І.Демченко]. Умань : Візаві, 2019. С. 13-20. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4914 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11245 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглянуто концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні. У результаті дослідження:1) визначено об’єктивну необхідність функціонування хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 2) обґрунтовано принципи хореографічно-педагогічної освіти; 3) узагальнено мету та завдання хореографічно-педагогічної освіти; 4) визначено стратегічні напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 5) представлено умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти в Україні. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.13 |
|
dc.subject |
хореографічно-педагогічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
концептуальні засади |
uk_UA |
dc.subject |
напрями розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
принципи хореографічно-педагогічної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
мета та завдання хореографічно-педагогічної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічні напрями хореографічно-педагогічної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |