Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T13:49:11Z | |
dc.date.available | 2019-11-20T13:49:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип.2(20)/ МОН України. Уманський держ пед.ун-т імені Павла Тичини ; [гол. ред. І.І.Демченко]. Умань : Візаві, 2019. С. 13-20. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4914 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11245 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні. У результаті дослідження:1) визначено об’єктивну необхідність функціонування хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 2) обґрунтовано принципи хореографічно-педагогічної освіти; 3) узагальнено мету та завдання хореографічно-педагогічної освіти; 4) визначено стратегічні напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 5) представлено умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти в Україні. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.13 | |
dc.subject | хореографічно-педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | концептуальні засади | uk_UA |
dc.subject | напрями розвитку | uk_UA |
dc.subject | принципи хореографічно-педагогічної освіти | uk_UA |
dc.subject | мета та завдання хореографічно-педагогічної освіти | uk_UA |
dc.subject | стратегічні напрями хореографічно-педагогічної освіти | uk_UA |
dc.subject | умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти | uk_UA |
dc.title | Концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |