dc.contributor.author |
Авраменко, Валентина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Пархета, Любов Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-26T09:54:26Z |
|
dc.date.available |
2019-11-26T09:54:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Авраменко В. І., Пархета Л. П. - ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(20) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2019. – 6-13 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11309 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається визначення поняття «інновація», «інноваційні педагогічні технології», «мовленнєва компетентність», зокрема, мова про вимоги суспільства до людини XXI століття і необхідність формування комунікативної компетентності. Розглянуто деякі інноваційні технології (інтерактивна лекція, кейс-технологія, ситуативний аналіз, метод проектів), які дозволяють формувати комунікативну компетентність в майбутніх педагогів – здатності продукувати власні програми мовленнєвої поведінки, адекватні ситуації спілкування. Аналізується основна група інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВЦП "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:011.3-051:001.895 |
|
dc.subject |
Інноваційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
формування педагогів |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація |
uk_UA |
dc.title |
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |