dc.contributor.author |
Поворознюк, Інна Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Чирва, Ольга Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-28T13:12:47Z |
|
dc.date.available |
2019-11-28T13:12:47Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Чирва О. Г., Поворознюк І. М. Інструменти репутаційного онлайн-менеджменту в готельному бізнесі. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції молодих учених та студентів, 31 жовтня – 1 листопада 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 193-195 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11375 |
|
dc.description.abstract |
Доведено необхідність управління процесом формування
корпоративної репутації, яка обумовлена посиленням глобалізації та глобальної
конкуренції. Зростає значення символічних ресурсів в управлінні
конкурентоспроможністю підприємства за допомогою репутаційного капіталу, який є одним з основних чинників конкурентоспроможності та фінансової стійкості будь якого типу закладу розміщення |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
готельний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
послуга |
uk_UA |
dc.subject |
управління репутацією |
uk_UA |
dc.title |
ІНСТРУМЕНТИ РЕПУТАЦІЙНОГО ОНЛАЙН-МЕНЕДЖМЕНТУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |