DSpace Repository

ІНСТРУМЕНТИ РЕПУТАЦІЙНОГО ОНЛАЙН-МЕНЕДЖМЕНТУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Show simple item record

dc.contributor.author Поворознюк, Інна Миколаївна
dc.contributor.author Чирва, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2019-11-28T13:12:47Z
dc.date.available 2019-11-28T13:12:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чирва О. Г., Поворознюк І. М. Інструменти репутаційного онлайн-менеджменту в готельному бізнесі. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції молодих учених та студентів, 31 жовтня – 1 листопада 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 193-195 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11375
dc.description.abstract Доведено необхідність управління процесом формування корпоративної репутації, яка обумовлена посиленням глобалізації та глобальної конкуренції. Зростає значення символічних ресурсів в управлінні конкурентоспроможністю підприємства за допомогою репутаційного капіталу, який є одним з основних чинників конкурентоспроможності та фінансової стійкості будь якого типу закладу розміщення uk_UA
dc.publisher ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject готельний бізнес uk_UA
dc.subject онлайн-менеджмент uk_UA
dc.subject послуга uk_UA
dc.subject управління репутацією uk_UA
dc.title ІНСТРУМЕНТИ РЕПУТАЦІЙНОГО ОНЛАЙН-МЕНЕДЖМЕНТУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account