dc.contributor.author |
Поворознюк, Інна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-28T14:29:01Z |
|
dc.date.available |
2019-11-28T14:29:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Поворознюк І. М. Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С.257-260 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11408 |
|
dc.description.abstract |
Доведено, що одним з перспективних напрямів досягнення стійких
конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності на ринку є розвиток
корпоративної культури. Культура компанії повинна бути спрямована на
створення комфортних умов роботи і в цілому на благополуччя працівників. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
індустрія гостинності |
uk_UA |
dc.subject |
корпоративна культура |
uk_UA |
dc.subject |
моральні фактори |
uk_UA |
dc.subject |
матеріальні фактори |
uk_UA |
dc.title |
Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |