00 DSpace/Manakin Repository

Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поворознюк, Інна Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-11-28T14:29:01Z
dc.date.available 2019-11-28T14:29:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Поворознюк І. М. Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С.257-260 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11408
dc.description.abstract Доведено, що одним з перспективних напрямів досягнення стійких конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності на ринку є розвиток корпоративної культури. Культура компанії повинна бути спрямована на створення комфортних умов роботи і в цілому на благополуччя працівників. uk_UA
dc.publisher ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.subject корпоративна культура uk_UA
dc.subject моральні фактори uk_UA
dc.subject матеріальні фактори uk_UA
dc.title Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу