Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лоюк, Оксана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2019-12-02T13:39:37Z | |
dc.date.available | 2019-12-02T13:39:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Лоюк О. В. Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів / О. В. Лоюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 59. – 290 с., С. 112–122. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11504 | |
dc.description.abstract | Метою статті є висвітлення результатів дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів. Основним результатом дослідження є розробка алгоритму формування понять у молодших школярів на основі синтезу концепції М. Маслової про цілісність мислення, вчення Я. Пономарьова про внутрішній план дій, положення Ю. Кулюткіна та Г. Сухобської про перехід операційних компонентів наочно-образного мислення у змістові компоненти понятійного, вчення психологів (О. Кульчицька, О. Лук, О. Моляко та ін.) про структуру творчого процесу, дослідження П. Гальперіна щодо формування розумових дій та понять. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.017.4 | |
dc.subject | Наочно-образне мислення | uk_UA |
dc.subject | понятійне мислення | uk_UA |
dc.subject | проблемне запитання | uk_UA |
dc.subject | гіпотеза | uk_UA |
dc.subject | змістове узагальнення | uk_UA |
dc.subject | самоконтроль | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | формування розумових дій | uk_UA |
dc.title | Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |