dc.contributor.author |
Лоюк, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-02T13:39:37Z |
|
dc.date.available |
2019-12-02T13:39:37Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Лоюк О. В. Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів / О. В. Лоюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 59. – 290 с., С. 112–122. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11504 |
|
dc.description.abstract |
Метою статті є висвітлення результатів дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів. Основним результатом дослідження є розробка алгоритму формування понять у молодших школярів на основі синтезу концепції М. Маслової про цілісність мислення, вчення Я. Пономарьова про внутрішній план дій, положення Ю. Кулюткіна та Г. Сухобської про перехід операційних компонентів наочно-образного мислення у змістові компоненти понятійного, вчення психологів (О. Кульчицька, О. Лук, О. Моляко та ін.) про структуру творчого процесу, дослідження П. Гальперіна щодо формування розумових дій та понять. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.017.4 |
|
dc.subject |
Наочно-образне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
понятійне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
проблемне запитання |
uk_UA |
dc.subject |
гіпотеза |
uk_UA |
dc.subject |
змістове узагальнення |
uk_UA |
dc.subject |
самоконтроль |
uk_UA |
dc.subject |
самооцінка |
uk_UA |
dc.subject |
формування розумових дій |
uk_UA |
dc.title |
Основні результати дослідження проблеми формування суспільствознавчих понять у молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |