dc.contributor.author |
Бикова, Ольга Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-03T09:37:11Z |
|
dc.date.available |
2019-12-03T09:37:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-04 |
|
dc.identifier.citation |
Бикова О. В. Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конф. м. Умань, 19 квітня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 13-17. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544 |
|
dc.description.abstract |
В статті обґрунтовано структуру сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів. Розглянуто методологічні положення у трактуванні понять «критерій» і «показник». Представлено порівняльну характеристику показників рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в дисертаційних дослідженнях сучасних науковців в системі хореографічно-педагогічної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;793.3(07)(063) |
|
dc.subject |
когнітивний критерій |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальні творчі здібності |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічно-хореографічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
творчій потенціал |
uk_UA |
dc.title |
Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |