DSpace Repository

Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії

Show simple item record

dc.contributor.author Бикова, Ольга Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-03T09:37:11Z
dc.date.available 2019-12-03T09:37:11Z
dc.date.issued 2019-04
dc.identifier.citation Бикова О. В. Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конф. м. Умань, 19 квітня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С. 13-17. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11544
dc.description.abstract В статті обґрунтовано структуру сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів. Розглянуто методологічні положення у трактуванні понять «критерій» і «показник». Представлено порівняльну характеристику показників рівнів сформованості творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в дисертаційних дослідженнях сучасних науковців в системі хореографічно-педагогічної освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ВПЦ "Візаві" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;793.3(07)(063)
dc.subject когнітивний критерій uk_UA
dc.subject індивідуальні творчі здібності uk_UA
dc.subject педагогічно-хореографічна освіта uk_UA
dc.subject творчій потенціал uk_UA
dc.title Критерії та показники сформованості індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account