dc.contributor.author |
Житнухіна, Катерина Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-05T06:36:22Z |
|
dc.date.available |
2019-12-05T06:36:22Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Житнухіна К. П. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наукю пр. Вип. 2, 2019, Умань. С. 43-49 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11564 |
|
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано
реалізацію педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у
студентів педагогічних університетів – удосконалення змісту виховної аудиторної та
позааудиторної діяльності студентів педагогічних університетів. Визначено шляхи реалізації
вказаної умови: насичення змісту навчальних дисциплін виховним матеріалом вказаного напряму
з метою засвоєння компетенцій фахового обов’язку; позааудиторна виховна діяльність
студентів у формі функціонування студентського клубу «Педагогічне волонтерство».
Ключові слова: виховання, педагогічні умови, студентський клуб «Педагогічне волонтерство»,
відповідальне ставлення, майбутня професія, студенти педагогічних університетів. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВЦП "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.017 |
|
dc.subject |
реалізація педагогічних умов |
uk_UA |
dc.subject |
формування відповідального ставлення |
uk_UA |
dc.subject |
удосконалення змісту виховної аудиторної |
uk_UA |
dc.subject |
насичення змісту навчальних дисциплін |
uk_UA |
dc.title |
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |