dc.contributor.author |
Ситник, Олексій іванович |
|
dc.contributor.author |
Вальчук-Оркуша, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-06T07:56:20Z |
|
dc.date.available |
2019-12-06T07:56:20Z |
|
dc.date.issued |
2019-04 |
|
dc.identifier.citation |
Каркасні (селитебні і дорожні) антропогенні ландшафти: теоретичні та прикладні аспекти : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (з міжнародною участю), м. Вінниця, 24-25 квітня 2019 р. / відп. ред. Г.І. Денисик. – Вінниця, 2019. – 106 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11610 |
|
dc.description.abstract |
Як відомо, до сучасних видів господарської діяльності, що спричинює утворення форм антропогенного рельєфу, належить будівництво комунікацій, які формують рельєф смуг автомобільних і залізничних шляхів з виїмками, насипами, тунелями тощо. На території, де проходить фахова практика
студентів з геоморфології, свого часу була прокладена густа мережа залізничних та автомобільних шляхів, що тісно пов’язано з розвитком гірничодобувної промисловості, сільського господарства, гідроенергетики. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;УДК 911.53 : 911.2 (043.5) |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;26.821 |
|
dc.subject |
Антропогенізація |
uk_UA |
dc.subject |
селитебні ландшафти |
uk_UA |
dc.subject |
дорожні ландшафти |
uk_UA |
dc.subject |
господарська діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Транспортна мережа Гайворонського району як чинник формування антропогенного рельєфу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |