Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T12:15:54Z | |
dc.date.available | 2019-12-06T12:15:54Z | |
dc.date.issued | 2019-06-25 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1/ МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11630 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається одна з важливих проблем закладів загальної середньої освіти – прилучення школярів до мистецтва читання, а відтак сприймання й усвідомлення художнього тексту як мистецтва слова. Увага акцентується на тому, що аналіз змісту, логіки тексту має йти за художнім, образним сприйняттям. Для того, щоб зрозуміти твір, школяр має усвідомити його зовнішню та внутрішню побудову, тобто його підтекст. Розкрито також основні чинники, які сприяють розумінню й усвідомленню художнього твору, а також наголошено на окремих аспектах словникової роботи через розкриття внутрішньої форми слова у поєднанні з різними його логічними зв’язками; формування навички розуміння образного значення через порівняння слова, вжитого в художньому тексті, з корелятом лексичної системи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | художній твір | uk_UA |
dc.subject | образне слово | uk_UA |
dc.subject | читання | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.title | СЛОВО ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |