00 DSpace/Manakin Repository

ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комар, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2019-12-09T08:49:03Z
dc.date.available 2019-12-09T08:49:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Комар О. А. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019. №1. С. 64–70. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-6258
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633
dc.description.abstract Сучасна система освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання в інноваційній діяльності вчителя технологій, методів і засобів навчання, які сприяли б реалізації потенціалу навчального співробітництва учнів. Зміни у змісті, технологіях і керуванні освітнім процесом загальноосвітньої школи вимагають підготовки особистості вчителя для оновленої школи. Нині в освіті сформувався новий погляд на організацію освітнього процесу, де в центрі постають інтереси дитини. Саме цьому сприяє особистісно-орієнтоване інтерактивне навчання, активними учасниками якого є і вчитель, і учні. Фактично інтеракція є основою освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. uk_UA
dc.publisher ВПЦ "Візаві" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:373.3.011.3–051
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject особистісно-орієнтоване навчання uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject співробітництво uk_UA
dc.subject інтерактивне навчання uk_UA
dc.title ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу