dc.contributor.author |
Комар, Ольга Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T08:49:03Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T08:49:03Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Комар О. А. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2019. №1. С. 64–70. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11633 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна система освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання в інноваційній діяльності вчителя технологій, методів і засобів навчання, які сприяли б реалізації потенціалу навчального співробітництва учнів. Зміни у змісті, технологіях і керуванні освітнім процесом загальноосвітньої школи вимагають підготовки особистості вчителя для оновленої школи. Нині в освіті сформувався новий погляд на організацію освітнього процесу, де в центрі постають інтереси дитини. Саме цьому сприяє особистісно-орієнтоване інтерактивне навчання, активними учасниками якого є і вчитель, і учні. Фактично інтеракція є основою освітнього співробітництва на уроках у початковій школі. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.3.011.3–051 |
|
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно-орієнтоване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
співробітництво |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивне навчання |
uk_UA |
dc.title |
ІНТЕРАКЦІЯ ЯК ОСНОВА ОСВІТНЬОГО СПІВРОБІТНИЦТВА НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |