Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Калиновська, Ірина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T08:49:52Z | |
dc.date.available | 2019-12-09T08:49:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Калиновська І.С. Аспекти практичної підготовки майбутніх психологів до підтримки учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2019. С. 94–96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11635 | |
dc.description.abstract | Інклюзивна освіта останні десятиріччя набула світової імплементації, що передбачає удосконалення процесу професійної підготовки працівників освітніх закладів, готових до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Так, практичному психологу, який працює в інклюзивних навчальних закладах, необхідно знати індивідуальні закономірності формування особистості учня з особливими освітніми потребами, специфіку проблем, що виникають на кожному етапі онтогенезу дитини, та шляхи їх подолання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ПП Іванюк В. П. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378 (4 + 477) (082) | |
dc.subject | Інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | практичний психолог | uk_UA |
dc.subject | продуктивний розвиток | uk_UA |
dc.title | Аспекти практичної підготовки майбутніх психологів до підтримки учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |