dc.contributor.author |
Калиновська, Ірина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T08:49:52Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T08:49:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Калиновська І.С. Аспекти практичної підготовки майбутніх психологів до підтримки учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2019. С. 94–96. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11635 |
|
dc.description.abstract |
Інклюзивна освіта останні десятиріччя набула світової імплементації, що передбачає удосконалення процесу професійної підготовки працівників освітніх закладів, готових до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Так, практичному психологу, який працює в інклюзивних навчальних закладах, необхідно знати індивідуальні закономірності формування особистості учня з особливими освітніми потребами, специфіку проблем, що виникають на кожному етапі онтогенезу дитини, та шляхи їх подолання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ПП Іванюк В. П. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378 (4 + 477) (082) |
|
dc.subject |
Інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
практичний психолог |
uk_UA |
dc.subject |
продуктивний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Аспекти практичної підготовки майбутніх психологів до підтримки учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |