dc.contributor.author |
Комар, Ольга Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T08:50:42Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T08:50:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Комар О. А. Значеня інтерактивного навчання для молодших школярів. Педагогічний калейдоскоп : методичний посібник. / За ред.. Комар О. А. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. Вип. 11. С. 5-19. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11636 |
|
dc.description.abstract |
Інтерактивні технології навчання на уроках математики у молодшій школі сприяють ефективному розвитку у кожного учня математичних здібностей, системи загальнолюдських цінностей та загальноприйнятих норм поведінки як на уроках математики, так і в житті; розвитку здатності цінувати знання та вміння користуватися ними; усвідомленню особистої відповідальності та вмінню об’єднуватися з іншими членами колективу задля розв’язання спільної проблеми, розвитку здатності визнавати і поважати цінності іншої людини, формуванню навичок спілкування та співпраці з іншими членами групи, взаєморозуміння та взаємоповаги до кожного індивідуума, вихованню вміння робити вільний та незалежний вибір, що ґрунтується на власних судженнях та аналізі дійсності, розумінні норм і правил поведінки. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;51(07) (082) |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;74.262.5я43 |
|
dc.subject |
інтерактивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
саморозвиток |
uk_UA |
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні технології |
uk_UA |
dc.title |
Значеня інтерактивного навчання для молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |