Abstract:
Імплементація світової концепції інклюзивної освіти, підтверджена в Україні окремими позиціями чинних Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», вимагає модернізації підготовки кадрів для роботи в інклюзивних навчальних закладах. До кола таких працівників, насамперед, належать психологи, здатні реалізувати психолого- педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. Аналіз наукових джерел сучасних дослідників (Войціх І., Демченко І., Затворнюк О., Миронова С., Супрун Д. та ін.) свідчить, що нині у дослідженнях галузі теорії та методики професійної освіти акцентується увага на підготовці вчителів до роботи в інклюзивних навчальних закладах. Сфера підготовки майбутнього психолога до роботи в таких закладах потребує докладного вивчення.