dc.contributor.author |
Роєнко, Людмила Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T08:57:56Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T08:57:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. Вип. 2. С. 128 133. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11638 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку літературно-творчих здібностей молодших школярів. На основі характеристики літературно-творчих здібностей учнів визначені уміння, якими має володіти вчитель для успішного формування літературно-творчого потенціалу школяра. Схарактеризовано загальні і специфічні умови підготовки студентів до розвитку літературно-творчих здібностей. Значна увага приділяється практичному ознайомленню студентів з інноваційними формами і методами розвитку літературно-творчих здібностей учнів. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній учитель початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
здібності |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток літературно-творчих здібностей |
uk_UA |
dc.subject |
аспекти підготовки |
uk_UA |
dc.title |
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |