dc.contributor.author |
Мельничук, Віта Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T09:12:31Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T09:12:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-25 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1/ МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11640 |
|
dc.description.abstract |
У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі. |
uk_UA |
dc.publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.018.43 |
|
dc.subject |
система дистанційного навання |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
вчителі початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
закономірності |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.subject |
зміст |
uk_UA |
dc.title |
Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |