00 DSpace/Manakin Repository

Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельничук, Віта Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-12-09T09:12:31Z
dc.date.available 2019-12-09T09:12:31Z
dc.date.issued 2019-06-25
dc.identifier.citation Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1/ МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11640
dc.description.abstract У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі. uk_UA
dc.publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.018.43
dc.subject система дистанційного навання uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject вчителі початкової школи uk_UA
dc.subject закономірності uk_UA
dc.subject принципи uk_UA
dc.subject зміст uk_UA
dc.title Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу