DSpace Repository

Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Безлюдний, Олександр Іванович
dc.date.accessioned 2019-12-23T08:08:03Z
dc.date.available 2019-12-23T08:08:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Демченко І.І. Безлюдний О.І. Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти. Stydia zarządzania i finansόw: Zarządzania procesem restrukturyzacji gospodarczej regionu. Poznan. 2018. №15. С. 155-163. uk_UA
dc.identifier.issn 2084-0152
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11650
dc.description.abstract В статті розкрито сутність професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти як вмотивованого комплексу основних і додаткових професійних функцій педагога, якісне виконання яких у тісній співпраці із соціальними та корекційними педагогами, психологами, медичними працівниками та батьками. Це забезпечує успіх вирішення завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи для ефективного навчання, виховання і корекції розвитку молодших школярів з особливим освітніми по-требами та без них. Доведено, що в умовах інклюзивної освіти зміст професійної діяльності вчителя змінюється. У контексті психолого-педагогічної ділянки роботи педагог виконує діагностичну функцію щодо виявлення категорій та індивідуальних особливостей дітей і особливими освітніми потребами. Також реалізує корекційно-педагогічну функцію – виправлення порушень та компенсації вторинних відхилень у розвитку учнів, інтегрування їх в соціум, консультування фахівців і батьків, залучених до освітнього процесу, та пропаганди гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Визначено, що загалом педагог виконує розширений спектр таких функцій професійної діяльності, як діагностико-інформативна, конструктивно-проектувальна, організаційно-орієнтаційна, дидактико-методична, психотерапевтична, корекційно-реабілітаційна, комунікативно-стимулювальна, просвітницько-консультативна, дослідницько-творча та оцінювально-рефлексивна. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject професійна діяльність вчителя uk_UA
dc.subject функції професійної діяльності вчителя в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.title Функції професійної діяльності педагога в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.title.alternative Functions of the Teacher’s Professional Activity in Inclusive Education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account