dc.contributor.author |
Демченко, І.І. |
|
dc.contributor.author |
Пічкур, М.О. |
|
dc.contributor.author |
Тараненко, Г.С. |
|
dc.contributor.author |
Максимчук, Б.А. |
|
dc.contributor.author |
Браніцька, Т.Р. |
|
dc.contributor.author |
Хмеляр, І.М. |
|
dc.contributor.author |
Трофіменко, В.О. |
|
dc.contributor.author |
Максимчук, І.А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-23T08:08:13Z |
|
dc.date.available |
2019-12-23T08:08:13Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Тарасенко Г.С., Максимчук Б.А., Браніцька Т.Р., Демченко І.І., Хмеляр І.М., Пічкур М.О., Трофіменко В.О., Максимчук І. А. Здоров’я сучасної людини: чинники його вдосконалення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №11(119)19. С. 174-179. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2311-2220 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних умовах загострилося протиріччя між новими духовно-гуманітарними, екологовалеологічними, соціо-психологічними та геополітичними умовами буття сучасної людини, здоров’я якої залежить від чинників та умов, а механізми впливу на нього знаходяться переважно в руках самої особистості. Загострений інтерес до здоров’я суб’єктів освітнього процесу з боку педагогічної науки в цьому плані має бути скерований на актуалізацію й генералізацію активності цих суб’єктів у бік нових форм і методів здоров’язбереження й здоров’явідтворення. Оскільки практично неможливо об’єднати в рамках конкретно взятого шкільного предмету, як власне і фізичної культури, всі багатоманітні аспекти здоров’я, не можливо здійснити одночасно поліморфний вплив, то резонним постає методологічна гіпотеза про комплементарний характер валеологічного впливу в рамках шкільної дидактики. Якщо виховні заходи й форми шкільної активності більш-менш охоплюють різні сторони розвитку учнівського здоров’я, то окремо взяті шкільні предмети можуть тільки фрагментарно впливати на нього. Осібно тут стоїть ілюстративно-навчальний компонент. Так, у рамках усіх гуманітарних, більшості природничих і частини точних предметів бачиться можливим підбір валеологічно спрямованого навчального матеріалу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
НПУ імені М.П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;[378:613-047.22]:796.011.3 (043.5) |
|
dc.subject |
валеологія |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання |
uk_UA |
dc.title |
ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ: ЧИННИКИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The health of modern humans: the factors in its improvement |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |