00 DSpace/Manakin Repository

ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ: ЧИННИКИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, І.І.
dc.contributor.author Пічкур, М.О.
dc.contributor.author Тараненко, Г.С.
dc.contributor.author Максимчук, Б.А.
dc.contributor.author Браніцька, Т.Р.
dc.contributor.author Хмеляр, І.М.
dc.contributor.author Трофіменко, В.О.
dc.contributor.author Максимчук, І.А.
dc.date.accessioned 2019-12-23T08:08:13Z
dc.date.available 2019-12-23T08:08:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Тарасенко Г.С., Максимчук Б.А., Браніцька Т.Р., Демченко І.І., Хмеляр І.М., Пічкур М.О., Трофіменко В.О., Максимчук І. А. Здоров’я сучасної людини: чинники його вдосконалення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №11(119)19. С. 174-179. uk_UA
dc.identifier.issn 2311-2220
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11651
dc.description.abstract У сучасних умовах загострилося протиріччя між новими духовно-гуманітарними, екологовалеологічними, соціо-психологічними та геополітичними умовами буття сучасної людини, здоров’я якої залежить від чинників та умов, а механізми впливу на нього знаходяться переважно в руках самої особистості. Загострений інтерес до здоров’я суб’єктів освітнього процесу з боку педагогічної науки в цьому плані має бути скерований на актуалізацію й генералізацію активності цих суб’єктів у бік нових форм і методів здоров’язбереження й здоров’явідтворення. Оскільки практично неможливо об’єднати в рамках конкретно взятого шкільного предмету, як власне і фізичної культури, всі багатоманітні аспекти здоров’я, не можливо здійснити одночасно поліморфний вплив, то резонним постає методологічна гіпотеза про комплементарний характер валеологічного впливу в рамках шкільної дидактики. Якщо виховні заходи й форми шкільної активності більш-менш охоплюють різні сторони розвитку учнівського здоров’я, то окремо взяті шкільні предмети можуть тільки фрагментарно впливати на нього. Осібно тут стоїть ілюстративно-навчальний компонент. Так, у рамках усіх гуманітарних, більшості природничих і частини точних предметів бачиться можливим підбір валеологічно спрямованого навчального матеріалу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;[378:613-047.22]:796.011.3 (043.5)
dc.subject валеологія uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.title ЗДОРОВ'Я СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ: ЧИННИКИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ uk_UA
dc.title.alternative The health of modern humans: the factors in its improvement uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу