dc.contributor.author |
Бабій, Інна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:21:18Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:21:18Z |
|
dc.date.issued |
2019-11 |
|
dc.identifier.citation |
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019 – Випуск 11 (119) 19. – с. 191 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2311-2220 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11659 |
|
dc.description.abstract |
Питання педагогічного професіоналізму завжди хвилювали і хвилюють представників різних соціальних інститутів, тому що хороша освіта є значною духовною цінністю сучасного суспільства. І це не дивно. Адже увага до особистості людини належним чином почала приділятися ще в епоху Відродження, коли суспільство знову стало антропоцентричним, а людська індивідуальність уважалася даром божим і найбільшою цінністю. Педагогічна майстерність учителя будь-якого профілю ґрунтується, окрім особистісних якостей, на відкритості щодо всіх об’єктів і суб’єктів освітнього процесу, постійному прогресі та нестандартному підході до вирішення педагогічних проблем (тактичний рівень), завдань і цілей (стратегічний рівень). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.subject |
професіоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
таланти |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель-майстер |
uk_UA |
dc.subject |
здібності |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
людина |
uk_UA |
dc.subject |
Макаренко |
uk_UA |
dc.subject |
Зязюн |
uk_UA |
dc.subject |
Ушинський |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.title |
ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |