Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабій, Інна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T06:21:18Z | |
dc.date.available | 2019-12-28T06:21:18Z | |
dc.date.issued | 2019-11 | |
dc.identifier.citation | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019 – Випуск 11 (119) 19. – с. 191 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11659 | |
dc.description.abstract | Питання педагогічного професіоналізму завжди хвилювали і хвилюють представників різних соціальних інститутів, тому що хороша освіта є значною духовною цінністю сучасного суспільства. І це не дивно. Адже увага до особистості людини належним чином почала приділятися ще в епоху Відродження, коли суспільство знову стало антропоцентричним, а людська індивідуальність уважалася даром божим і найбільшою цінністю. Педагогічна майстерність учителя будь-якого профілю ґрунтується, окрім особистісних якостей, на відкритості щодо всіх об’єктів і суб’єктів освітнього процесу, постійному прогресі та нестандартному підході до вирішення педагогічних проблем (тактичний рівень), завдань і цілей (стратегічний рівень). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | таланти | uk_UA |
dc.subject | вчитель-майстер | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | Макаренко | uk_UA |
dc.subject | Зязюн | uk_UA |
dc.subject | Ушинський | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.title | ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |