dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:22:46Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:22:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школию Вип.1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6258 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11660 |
|
dc.description.abstract |
у статті аналізується технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності.
Проаналізовано стан та узагальнено досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземної мови у системі вищої педагогічної освіти.
Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до навчання іноземної мови молодших зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами. Недостатньо уваги приділяється проблемі технологізації навчання іноземним мовам; відсутні підручники з методики, в яких подано аналіз різних технологій навчання іноземних мов молодших школярів. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВІЗАВІ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373(06) П-86 |
|
dc.subject |
технологія |
uk_UA |
dc.subject |
методика |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.title |
Технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |