DSpace Repository

Послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.contributor.author Сич, Марія Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-28T06:23:24Z
dc.date.available 2019-12-28T06:23:24Z
dc.date.issued 2019-11
dc.identifier.citation Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року). Київ : ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2019. - Ч.1. - 116 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661
dc.description У тезах описується послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови uk_UA
dc.description.abstract Розпочинаючи роботу над певною порцією лексичного матеріалу, вчитель насамперед враховує його призначення - поповнення активного чи пасивного запасу, а також його категорію - повнозначні чи структурно-службові слова. Відповідно до цього визначається і послідовність його засвоєння. Активний запас. За існуючих умов недоцільно занадто розширювати його межі. Натомість кожну порцію його потрібно опрацьовувати ретельно, цілеспрямовано і довготривало uk_UA
dc.publisher ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;159.9+37.01 (063) Т33
dc.subject лексика uk_UA
dc.subject альтернативні запитання uk_UA
dc.subject Пасивний запас uk_UA
dc.subject транскрипція uk_UA
dc.title Послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account