dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сич, Марія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:23:24Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:23:24Z |
|
dc.date.issued |
2019-11 |
|
dc.identifier.citation |
Тенденції розвитку психології та педагогіки : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, Україна, 1-2 листопада 2019 року). Київ : ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології", 2019. - Ч.1. - 116 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11661 |
|
dc.description |
У тезах описується послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розпочинаючи роботу над певною порцією лексичного матеріалу, вчитель насамперед враховує його призначення - поповнення активного чи пасивного запасу, а також його категорію - повнозначні чи структурно-службові слова. Відповідно до цього визначається і послідовність його засвоєння.
Активний запас. За існуючих умов недоцільно занадто розширювати його межі. Натомість кожну порцію його потрібно опрацьовувати ретельно, цілеспрямовано і довготривало |
uk_UA |
dc.publisher |
ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.9+37.01 (063) Т33 |
|
dc.subject |
лексика |
uk_UA |
dc.subject |
альтернативні запитання |
uk_UA |
dc.subject |
Пасивний запас |
uk_UA |
dc.subject |
транскрипція |
uk_UA |
dc.title |
Послідовність опрацювання лексичної одиниці на уроках іноземної мови |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |