dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сич, Марія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:28:34Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:28:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-28 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28-29 вересня 2018 р. – К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського. 2018. – 204 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11665 |
|
dc.description |
у тезах описано СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Зростання освітнього, виховного і розвивального значень англійської мови у житті суспільства і кожної людини, а також наявність багатомовного і полікультурного середовища в усіх євро країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Втілення цього напряму у практику нових підходів, визнаних на міжнародному та державному рівнях, а саме: компетентісного і стандарто-орієнтованого. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім "Гельветика" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.01 + 159.9(063) С 91 |
|
dc.subject |
Особистісно орієнтоване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
компетентісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
мовний досвід |
uk_UA |
dc.subject |
полікультурне середовище |
uk_UA |
dc.title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |