DSpace Repository

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ЛІНГВАЛЬНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.contributor.author Сич, Марія Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-28T06:30:02Z
dc.date.available 2019-12-28T06:30:02Z
dc.date.issued 2019-11-29
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11666
dc.description У ТЕЗАХ ОПИСУЄТЬСЯ ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ЛІНГВАЛЬНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ uk_UA
dc.description.abstract Аудіо-лінгвальний метод, створений Чарльзом Фрізом (1887-1967) та Робертом Ладо (1915) в США в 40-50-і роки XX ст., є своєрідним розвитком ідей Гарольда Пальмера. Специфіку цього методу визначає насамперед належність Фріза до іншої лінгвістичної школи. Трактуючи мову з позицій дескриптивної лінгвістики, представленої у працях американського лінгвіста Леонарда Блумфільда, Фріз розглядає її як систему знаків, що використовуються у процесі усного спілкування, вважаючи письмо штучним і не дуже точним способом фіксації звукової мови. Звідси робиться висновок про значення звукової системи мови та про систему моделей побудови речень. Відповідно робиться висновок про те, що одиницею усного спілкування (а значить, і навчання) є речення. Саме звукова система та система моделей речень відрізняє одну мову від іншої і тому складає її основу [1]. uk_UA
dc.publisher СПД "Охотнік" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;303 Т 33
dc.relation.ispartofseries ББК;63.3
dc.subject Аудіо-лінгвальний метод uk_UA
dc.subject фонетика uk_UA
dc.subject інтонація uk_UA
dc.subject наголос uk_UA
dc.title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АУДІО-ЛІНГВАЛЬНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account