DSpace Repository

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.contributor.author Сич, Марія Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-28T06:33:23Z
dc.date.available 2019-12-28T06:33:23Z
dc.date.issued 2018-09-28
dc.identifier.citation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Сучасна педагогіка та психологія:методологія, теорія і практика" uk_UA
dc.identifier.issn 978-966-916-628-9
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11668
dc.description у тезах описуються СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.description.abstract Зростання освітнього, виховного і розвивального значень англійської мови у житті суспільства і кожної людини, а також наявність багатомовного і полікультурного середовища в усіх євро країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Втілення цього напряму у практику нових підходів, визнаних на міжнародному та державному рівнях, а саме: компетентісного і стандарто-орієнтованого. Результатом науково-технічного прогресу стало впровадження в усі сфери суспільного життя інформаційних та комунікаційних технологій, які дали змогу швидко здобувати, зберігати та поширювати інформацію. За таких умов виникає суперечність між значним обсягом знань та можливостями їх засвоєння у процесі навчання. uk_UA
dc.publisher Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.01 + 159.9(063) С 91
dc.subject підхід uk_UA
dc.subject позитивна мотивація uk_UA
dc.subject Особистісно орієнтоване навчання uk_UA
dc.subject Технологізація uk_UA
dc.title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account